Архів новин
2020
Серпень
ПнВтСрЧтПтСбНд
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

ДФСУ надала роз’яснення щодо заповнення звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

ДФСУ надала роз’яснення щодо заповнення звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

 

Державна фіскальна служба України листом від 17.10.2016 р. №33649/7/99-99-15-02-01-17 надала комплексне роз’яснення щодо звітування неприбуткових установ та організацій, відповідно до Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 р. № 553, який набрав чинності 02.08.2016 р.

 

В наданому роз’ясненні, зокрема, зазначено, що нова форма Звіту передбачає:

 

- заповнення лише тих показників, які відображають особливості діяльності неприбуткової організації залежно від закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

- відображення податкового зобов’язання з податку на прибуток у разі нецільового використання отриманих коштів та/або розподілу доходів (прибутків) організації серед засновників (учасників), її членів, працівників, членів органів управління й інших пов’язаних із ними осіб;

- нове поле для місячного податкового (звітного) періоду (для подання Звіту в разі недотримання вимог п. 133.4 ПКУ);

- поле «Відомості про одночасне подання до звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації форм фінансової звітності» (заповнюється у разі подання фінансової звітності за бажанням неприбуткової організації).

 

Неприбуткові організації, які не порушували вимог ПКУ, подають звіт за базовий податковий (звітний) період — календарний рік протягом 60-ти календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. При цьому такі неприбуткові організації Звіт за звітні податкові періоди, що дорівнюють «І кварталу», «Півріччю», «Трьом кварталам», не подають.

 

Подання фінансової звітності разом зі Звітом здійснюється за бажанням неприбуткової організації. При цьому у відповідних клітинках поля «Відомості про одночасне подання до Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації форм фінансової звітності» Звіту робиться позначка «+» про подання відповідних форм фінансової звітності.

Також в наданому роз’ясненні зазначено особливості подання та заповнення Звіту у разі порушення вимог, визначених п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

 Додаток:

Лист ДФС України від 17.10.2016 №33649/7/99-99-15-02-01-17 "Про затвердження форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації" 

  Департамент захисту соціально-економічних

прав апарату ФПУ

 

 

РЕЗОЛЮЦІЯ

РЕЗОЛЮЦІЯ
Ми, учасники Всеукраїнського маршу протесту – представники профспілкових організацій і трудових колективів України, від імені 8 мільйонів працюючих, ветеранів праці, студентства, висловлюємо категоричний протест у зв'язку із шоковим підвищенням ціни на природний газ, електроенергію, яке спричинило двократне зростання тарифів на житлово-комунальні послуги для населення та поставило більшість сімей на межу виживання.
За останні два роки ціни зросли у рази, інфляція вже перевищила 180%, в той час як гарантована державою мінімальна зарплата збільшилась лише на 19%, а купівельна спроможність заробітних плат робітників, селян, вчителів, медиків, ветеранських пенсій навпаки, скоротилась більш ніж на третину.
Власники підприємств і торгових ринків роблять вигляд, нібито не вони завели в «тінь» майже половину економіки, сховали третину зарплати від сплати податків та ЄСВ, довели трудові заробітки до рівня милостині, а Пенсійний фонд – фактично до банкрутства. Отримавши економію в 80 мільярдів гривень від зниження ЄСВ до 22 %, вони за півроку так нічого і не зробили для відчутної детінізації доходів мільйонів нелегальних та безправних працівників.
Уряд для захисту від цінового шоку пропонує нам прийти за субсидією, кошти для якої беруться з податків – тобто з наших же зарплат. Напевне така державна допомога є доцільною для пенсіонерів, інвалідів, безробітних, багатодітних сімей, але аж ніяк для працюючих людей.
Якщо не буде підвищено заробітні плати, за субсидією прийде абсолютна більшість працюючих. Це – повернення в минуле, до радянського «соцзабезу», що неприпустимо для країни, яка стала на шлях ринкових реформ і європейської інтеграції.
Працьовитий Український народ повинен жити з власної праці з гідною зарплатою, а не подачками.
Заявляємо, що політика розширення субсидування не знаходить підтримки серед працюючих, породжує утриманські настрої у суспільстві, приховування доходів, провокує тінізацію трудових відносин. Таке рішення вимагатиме подальшого збільшення державних видатків на субсидії, а відтак – посилення податкового пресу на легальну економіку і працівників.
Тому професійні спілки, основним завданням та обов'язком яких є соціальний захист, не мають права бездіяльно спостерігати за порушенням гарантованих Основним Законом держави прав працюючих заробити власною працею на гідне життя.
Висловлюємо рішучий протест проти шоку цін і тарифів без компенсуючого підвищення зарплат. Люди не можуть і не хочуть працювати задарма. Вимагаємо від Парламенту і Уряду України не допустити утвердження в країні соціальної зрівнялівки!
Ми об'єднались, щоб заявити про нашу спільну позицію, донести її до відома української громади та закликати владу невідкладно відреагувати на ситуацію, що склалася.
УЧАСНИКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МАРШУ ПРОТЕСТУ ВИМАГАЮТЬ
від Уряду та Верховної Ради України:
- невідкладно провести справедливу реформу оплати праці;
- встановити з 1 жовтня 2016 року гарантовану мінімальну заробітну плату на рівні економічно обґрунтованого, обрахованого у фактичних цінах прожиткового мінімуму – 3 тис. гривень, відповідно підвищити пенсії та стипендії;
від власників підприємств та роботодавців проявити соціальну відповідальність та негайно:
- з 1 серпня ц.р. підвищити заробітні плати працівникам не менш ніж на 15%, у тому числі за рахунок багатомільярдної економії від зниження державою удвічі розміру сплати єдиного соціального внеску, щоби компенсувати частину втрати від знецінення зарплат через дорожнечу;
- провести консультації з профспілковими комітетами і розпочати приведення частки заробітної плати у затратах на виробництво товарів та послуг до рівня європейських країн;
від народних депутатів:
- до завершення поточної сесії Верховної Ради України заслухати звіт Уряду та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, щодо обґрунтованості підвищення ціни на газ і тарифів на житлово-комунальні послуги, достатності запропонованих Урядом заходів соціального захисту населення;
- прийняти необхідні закони для недопущення зниження життєвого рівня громадян;
- включити до складу спільної Робочої групи Парламенту та Уряду з визначення об'єктивності встановлення ціни на газ і тарифів на житлово-комунальні послуги представників профспілок та незалежних експертів з метою вироблення спільного бачення вирішення проблеми.
Від імені 8 мільйонів працюючих, ветеранів праці, студентства пред'являємо Ультиматум Верховній Раді України та депутатським фракціям і групам у Верховній Раді України і вимагаємо в 10-денний термін доповісти чіткий графік прийняття рішень щодо:
- перегляду ціни на природний газ для населення і тарифів на житлово-комунальні послуги;
- підвищення розмірів основних державних соціальних стандартів та гарантій – прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати, мінімальної пенсії – у поточному році не пізніше жовтня 2016 року (до початку опалювального сезону).
ЗАЯВЛЯЄМО, що у разі нереагування на наші вимоги профспілки вдадуться до більш жорстоких дій, аж до страйку, згідно з гарантіями, закріпленими статтею 44 Конституції України.

м. Київ
6 липня 2016 року

 

ДОДАТКОВА ВІДПУСТКА ОКРЕМИМ КАТЕГОРІЯМ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ

ДОДАТКОВА ВІДПУСТКА ОКРЕМИМ КАТЕГОРІЯМ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ

          6 червня 2015 року  набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення рівня соціального захисту окремих категорій ветеранів війни» від 14.05.2015 р. № 426-VIII (далі – Закон № 426-VIII ), яким доповнено новою статтею 772 Кодекс законів про працю України (далі -КЗпП України) та статтею 162 Закон України «Про відпустки»,  а також внесено зміни до п.12 ст. 12 та п.17 ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Детальніше...

 

ВИЗНАЧЕНО ПІДСТАВИ ДЛЯ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФІВ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПРАЦЮ

ВИЗНАЧЕНО ПІДСТАВИ ДЛЯ НАКЛАДЕННЯ ШТРАФІВ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПРАЦЮ

10 лютого п.р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 55 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2013 року № 509», якою внесено зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про зайнятість населення.

Відтепер Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення(далі – Порядок) визначає механізм накладення на суб'єктів господарювання та роботодавців штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, передбачених частиною другою статті 265 Кодексу законів про працю України та частинами другою-сьомою статті 53 Закону України «Про зайнятість населення» (далі - штрафи).

Детальніше...

 

Резолюція учасників Всеукраїнських зборів голів первинних профорганізацій

Резолюція
учасників Всеукраїнських зборів голів первинних профорганізацій

м. Київ 30.11.2015

Ми, учасники Всеукраїнських зборів голів первинних профорганізацій, наголошуємо, що профспілки України виступають за суспільно необхідні та соціально відповідальні реформи!
Профспілки виступають за розбудову України на фундаменті солідарності, рівності, соціальної справедливості, згуртованості та демократії. Профспілки виступають за стійке зростання, повну зайнятість, якісні робочі місця, справедливу оплату праці, якісне громадське обслуговування, освіту та навчання, справедливе оподаткування, ефективне управління, гендерну рівність і дотримання основоположних прав. Це вимагає переходу до іншої економічної моделі в Україні, проведення соціально відповідальних реформ, які повинні здійснюватися при підтримці широких верств суспільства та на основі соціального діалогу.
Ми закликаємо до прийняття Меморандуму про соціальний прогрес і гідну працю, який би доповнював Меморандум щодо економічної та фінансової політики з Міжнародним валютним фондом задля боротьби з соціальним демпінгом і підтвердження того, що фундаментальні соціальні права мають пріоритет над економічними вигодами і повинні дотримуватися.
Констатуємо, що нинішня антисоціальна політика «жорсткої економії» призвела до катастрофічного падіння вартості праці та зубожіння населення.
Найболючішим сьогодні питанням є зайнятість населення. За півтора року діяльності нинішнього Уряду на чолі з Прем'єр-міністром А. Яценюком втрачено понад 2 млн робочих місць, відсутня програма працевлаштування тимчасово переміщених осіб зі Сходу, не виконується Програма сприяння зайнятості населення та створення нових робочих місць.
Саме тому наполягаємо, що першочерговими діями влади мають бути – створення робочих місць та реформа оплати праці на основі забезпечення її рентабельності і суспільної престижності. Водночас профспілки категорично проти звуження трудових прав і боротимуться проти порушень міжнародного права та національного законодавства у сфері праці.
Вимагаємо зупинити урядову політику «злиденної рабсили», яка призвела до дискредитації та демотивації легальної праці, поширення заборгованості із виплат заробітної плати та зростання безробіття. Україна стала найбіднішою країною Європи! Уряд нарешті повинен наповнювати бюджет через викорінення практики ухилення від сплати податків і шахрайства в так званій тіньовій економіці, а також через реальну боротьбу з корупцією та казнокрадством.
Констатуємо, що в цих складних суспільно-економічних умовах Уряд, Прем'єр-міністр А. Яценюк були ініціаторами численних антисоціальних і антитрудових рішень, знехтували численними пропозиціями профспілок щодо негайного альтернативного розв'язання гострих соціальних проблем.
Соціальний діалог урядовцями фактично перетворено в бутафорію. Уряд не бачить і не чує профспілок.

Детальніше...