Архів новин
2018
Грудень
ПнВтСрЧтПтСбНд
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Лист народним депутатам України щодо проекту Державного бюджету на 2019 рік

Президія Федерації профспілок Кіровоградської області розглянувши проект Державного бюджету на 2019 рік вирішила звернутись до народних депутатів від Кіровоградщини про підтримку пропозиції профспілок щодо посилення соціального блоку питань у проекті бюджету, а саме:
передбачити у Державному бюджеті на 2019 рік видатки на: встановлення у 2019 році прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня – 4361 грн., з 1 липня – 4503 грн., з 1 грудня – 4645 грн., а для основних соціальних і демографічних груп населення:
- дітей віком до 6 років: з 1 січня 2019 року – 3242 грн., з 1 липня – 3347 грн., з 1 грудня – 3452 грн;
- дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2019 року – 3958 грн., з 1 липня – 4087 грн., з 1 грудня - 4215 грн.;
- працездатних осіб: з 1 січня 2019 року – 5167 грн., з 1 липня – 5335 грн., з 1 грудня – 5503 грн;
- осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2019 року – 2840 грн., з 1 липня – 2932 грн., з 1 грудня – 3024 грн.
Своє звернення аргументуємо тим, що пропозиція уряду залишити прожитковий мінімум на І півріччя 2019 року у розмірі який діятиме у грудні 2018 року призведе до зниження купівельної спроможності громадян, погіршення рівня їх життя.
Зумовить це ріст цін на всі життєво необхідні товари, на газ, комунальні послуги, рішення уряду про позбавлення субсидії багатьох сімей які їх потребують.
Варто також відмітити що запропонований урядом розмір прожиткового мінімуму більше ніж у двічі нижчий від його фактичної величини, а набори продуктів харчування непродовольчих товарів та послуг які використовуються для визначення розмірів прожиткового мінімуму не включають такі основні сімейні потреби населення, як забезпечення житлом, медичним обслуговуванням та освітою, як це передбачено ст.. 5 Конвенції МОП про основні цілі та норми соціальної політики №117, що ратифікована Україною у 2015 році.
Не можна не взяти до уваги і той факт що діючий «споживчий кошик» оновлений у 2016 році не наближено до реальності.
Більш того незаконність його підтверджена Київським адміністративним судом. А відтак, прожитковий мінімум що сьогодні пропонується урядом на 2019 рік на основі цього «кошика» є неправомірним.
Слід також врахувати й те що тепер в Україні вихідним параметром визначення заробітної плати для всіх працівників, став саме цей прожитковий мінімум, а не мінімальна зарплата як було до 2017 року в результаті знівельовано різницю в оплаті некваліфікованої і кваліфікованої праці, зруйновано міжтарифні і міжпосадові співвідношення.
Ця ситуація ще більше погіршиться з 1 січня 2019 року у зв'язку з тим що «міні малка» підвищиться, а прожитковий мінімум залишиться на тому ж рівні.
Зважаючи на вище викладене переконливо просимо Вас підтримати пропозиції профспілок щодо підвищення прожиткового мінімуму до фактичного його розміру, що дасть можливість підвищити доходи працівників, не допустити їх міграцію, зберегти кадри, і як наслідок, економіку держави.

За дорученням Президії ФПО

З повагою
Голова ФПО М. Баланенко

Останнє оновлення (П'ятниця, 21 вересня 2018, 11:45)